loading...
مونارک دانلود | MONARCH DOWNLOAD
سلام به همگی




islamic




فقط روی تصاویر کلیک کنید


پر بازدید ترین و مفید ترین مطالب سایت

حتما ، لطفا دیدن کنید




بخش دانش آموزی

به نام خدا

توجه! توجه!بخش دانش آموزی افتتاح شد
برای ورود بر روی تصویر زیر کلیک کنید


Image result for ‫تصویر لوگو دانش آموزی‬‎

!توضیحات!

در این بخش که توسط خود بنده طراحی شده است
 PDF تمام کتاب های درسی در تمامی مقاطع در آن قرار داده شده است تا دانش آموزان عزیز می هنمان بتوانند آن ها را دانلود کنند

بخش موبایلی وبلاگ افتتاح شد

بسم الله الرحمن الرحیم


My QR-Code

خبر جدید!!!


برای راحتی کار شما دوستانی که از موبایل برای اینترنت گردی استفاد می کنیداین بخش افتتاح شد.

بااسکن QR Code بالا می توانید از دیدن وبلاگ با ظاهر جدید لذت ببرید


نکته:برای مشاهده بهتر وبلاگ می توانید تلفن همراه خود را به صورت خوابیده قرار دهید.



امیدوارم از بودن در این وبلاگ لذت ببرید!

آخرین ارسال های انجمن
PORFESOR بازدید : 181 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شخصیت های داستانهای فولکلور و دیگر افسانه ها توسط دشمن از خانه های خود رانده شده اند و به دنیای انسانها آمده اند و به منهتن مهاجرت کرده اند.جامعه ی کوچکی که آنها در آن زندگی میکنند Fabletown نام دارد و از دید انسان ها مخفی است.سایت ما قصد ندارد که شما را بیش از این منتظر بگزارد و با متنی بسیار طولانی سر شما را درد بیاورد ...شما فقط زمانی میتوانید این بازی را درک کنید که عکس های آن را مشاهده کنید یا آن را دانلود نمایید و به واقعیات این بازی بسیار زیبا پی ببرید که توضیحات برای این بازی شاید چندین ساعت طول بکشد ...پس خودتان دانلود کنید و لذت ببرید...

PORFESOR بازدید : 267 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی The LEGO Movie Videogame دارای 15 مرحله و 90 کاراکتر است . در این بازی لگو در نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود و بازیکنان در مسیری قرار میگیرند که نتیجه ی آن نجات دنیای لگو خواهد بود و در آخر تمام شخصیت های مهم این بازی کنار هم قرار خواهند گرفت ....اگر شما هم وسوسه شده اید که تصاویر این بازی را به همراه لینک دانلود و حجم بازی ببینید برای دانلود این بازی جدید و کم حجم شده توسط سایت ما به ادامه ی مطلب بروید....

PORFESOR بازدید : 221 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه ی اولیه ی بازی Rekoil با 40 سلاح مختلف - 10 نقشه ی فوق العاده - 7 نوع حالت بازی و 5 نوع کلاس بندی منتشر و به بازار عرضه شده است.گیم پلی این بازی و همچنین گرافیک آن غوغایی به پا کرده است .... برای دیدن عکس های این بازی و دانلود نسخه ی ارجینال و نسخه ی کم حجم بازی Rekoil به ادامه ی مطلب بروید...

REKOIL YOUTUBE
PORFESOR بازدید : 369 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)


دانلود بازی Metal Gear Rising Revengeance برای کامپیوتر

| نسخه کم حجم BlackBox |

 

Metal Gear Rising Revengeance یک بازی جدید شرکت PlatinumGames در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط Konami برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. سری جدیدی از بازی های Metal Gear که کمتر کسی شاید باشد که نام آن را نشنیده باشد این بار متفاوت با سری های قبلی پا به میدان گذاشته است, در حالی که کاراکترهای اصلی این بازی را در سری های قبلی عمدتا بیگ باس و اسنیک بوده است اینبار کاراکتر دنیای MGS یعنی Raiden است. از آن جهت که بالاخره ساخت این سری از بازی به دست استودیو Platinum Games که استاد خلق سری بازی های اکشن با سرعت بالا میباشد افتاده است می تواند نوید یک بازی مهیج را بدهد. رایدن که در سری های قبلی نیز با آن آشنا هستیم یک نینجای تمام عیار است که مطمئنا سرعت فوق العاده زیاد را به خاطر این کاراکتر به بازی اضافه خواهد نمود.

 

اما داستان بازی متال گیر تقریبا چهار سال بعد از اتفاقات Guns of Patriot اتفاق می افتد به طوری اینبار رایدن برای تامین نیازهای خانواده اش به عنوان محافظ شخصی مشغول به کار شده است. او در جریان یکی از ماموریت هایش مورد حمله یک گروه Cryborg قرار می گیرد که در این جریان سیاستمداری که از آن محافظت میکرد کشته میشود. رایدن بعد از این اتفاق به صحنه بر میگردد تا این گروه را شناسایی کند و متوجه میشود که این گروه با سوء استفاده از کودکان بعد از کشتن آنها از مغر آنها برای آموزش های نظامی استفاده می کند. هم اکنون می توانید بازی Metal Gear Rising Revengeance را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

PORFESOR بازدید : 435 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)


 

دانلود بازی Fortix 2 برای کامپیوتر

 

Fortix 2 یک بازی جدید در سبک استراتژیک و دفاع از قلعه است که در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی فوق العاده زیبا وظیفه شما نگهبانی از برجک های دفاعی قلعه خواهد بود. در حالی که هیولاها در حال پیش روی به قلعه های مختلف شما هستند و برج به برج در حال تسخیر سرزمینتان هستند. باید با این عوامل مبارزه کرده و قلعه خود را سر پا نگه دارید. استفاده از استراتژی های حیله گرانه و درست در مراحل پر پیچ و خم بازی رمز موفقیت شما خواهد بود. شما در بازی به عنوان تنها شوالیه سرزمین باید با این آلودگی ها مبارزه کنید.

در بازی ۳۰ سطح مختلف از بازی وجود دارد و ساعت شما را سرگرم خواهد نمود. با پیشروی در بازی سرزمین های جدیدی باز خواهد شد که باید آنها را کشف کنید. هم اکنون می توانید بازی Fortix 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

PORFESOR بازدید : 261 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

 

 


قسمت سوم از بازی زیبای Splinter Cell با عنوان تئوری هرج و مرج، در سال 2008 میلادی به بازار آمد و توانست رتبه نسبتا خوبی را در بین رقبای خود کسب کند و همچنین نسبت به نسخه های قبلی خود توانست موفق جلوه کند. بنابراین انجام این بازی و تجربیات جالب و مهیجی که کاراکتر بازی با آنها روبرو می شود را به چشم ببینید.

در این بازی شما موظفید تا به یکی از خطرناک ترین و تبهکارترین صنایع تولید سلاح نظامی وارد شوید و فعالیت آنها را مختل سازید. شما طبق معمول در نقش sam fisher به عنوان یک مامور مخفی با مهارت های بسیار زیاد به این ماموریت فرستاده می شوید. صداگذاری شخصیت ها به قدری جالب است که شما را در داخل صحنه بازی قرار میدهد. این بازی قابلیت دو نفره شدن را نیز دارد.

یکی دیگر از قابلیت های سری سه گانه این بازی، کنترل خاص بازیکن نقش اول یعنی sam fisher است. همانطور که میدانید اکثر مراحل این بازی به صورت stealth یا مخفیانه است و در حین بازی با استفاده از قوه ذهن خود و قابلیت های بازیکنتان باید از دید دشمنان مخفی شوید. این مخفی شدن می تواند بر روی سقف یک راهرو و یا مخفی شدن پشت اجسام باشد. استفاده از ابزارهای بدون صدا برای کشتن دشمنان نیز همانند نسخه های قبلی بسیار جالب است. امیدواریم که از این بازی زیبا لذت ببرید.

تبلیغات

تعداد صفحات : 2

درباره ما
به بزرگ ترین سایت دانلود خوش امدید امید وارم تا جون دارید دانلود کنید ولی اول برای جون گرفتن سایت و خودتون عضو شوید سازندگان: فربد جهانشاهلو و فرهود جهانشاهلو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت از نظر فعالیت به نظر شما چه جوریه ؟
    -------------------------آیا با گذاشتن QR Code برای لینک هرنرم افزار موبایل(مطابق چیزی که الآن میبینی)موافق هستید؟
    جستو جو گر گوگل



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    امار حرفه ای
    شهرآنلاین
    تقویم حرفه ای
    مطالب
    پربازدیدترین مطالب

    کد پربازدیدترین

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2287
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1715
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 148
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 826
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 2,138
  • بازدید سال : 56,629
  • بازدید کلی : 1,162,716
  • دیکشنری آنلاین
    به ما رای دهید
    به این سایت رأی بدهید