زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 12:45 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 174
نویسنده پیام
matin
آنلاین

ارسال‌ها : 25
عضویت: 17 /6 /1392
محل زندگی: کــــــــــــــرج
سن: 13
تشکرها : 1
تشکر شده : 16
۱۰ محصول برتر دنیای خودروسازی که در سال ۲۰۱۴ !!
سال ۲۰۱۳ میلادی را با تمامی*حوادث و غم*ها و شادی*ها پشت سر نهادیم وحال نگاه ما به سال ۲۰۱۴ است که به طور یقین شاهد خودروهای برجسته تر در این سال خواهیم بود.




Chevrolet Corvette Z06

به طور یقین همگی ما از مدل جدید کوروت استینگری تحت تاثیر قرار گرفته ایم که البته قوی ترین و اسپرت ترین مدل قابل توجه شورلت است که با صرفه جویی در وزن یک خودرو استثنایی را تدارک دیده است.
این خودرو که در نمایشگاه خودرو دیترویت معرفی خواهد شد در زیر هود خود از یک موتور ۶٫۲لیتری V8 با قدرت پیشرانه ۶۵۰ اسب بخاری بهره خواهد برد.






Lexus RC-F

هنگامی*که لکسوس شاخه لوکس ساز خودروساز ژاپنی اقدام به معرفی سدان اسپرت IS-F نمود همگان اطلاع یافتند که این شرکت به طور مستقیم بی.ام.دبلیو M3 به همراه مرسدس بنز C63 AMG و Audi RS4 را نشانه گرفته است که در زیر هود خود دارای یک موتور ۴۱۷ اسب بخاری V8 با سیستم انتقال قدرت ۸ سرعته و شتاب صفر تا صد در پنج ثانیه بود.
اما بیش از پنج سال از آن تاریخ می*گذرد و همانند رشد سریع تر تلفن*های همراه هوشمند لکسوس نیز به عرضه یک مدل جدید نیاز داشت و با گذشت بیش از یک نیم دهه از عرضه IS-F مدل جدید می*تواند انتظارات ما را برآورده کند.
در زیر هود این خودرو ما انتظار یک موتور V8 با قدرت پیشرانه ۴۶۰ اسب بخار به همراه یک موتور شش سیلندر توربوشارژ را داریم که البته به احتمال فراوان از مدل RC که در نمایشگاه خودرو توکیو۲۰۱۳ نیز معرفی شد نیزتاثیر گرفته است.






Mustang Shelby GT350

حالا که همگی ما موستانگ جدید را دیده ایم کسی میتواند در باره آینده نیز اظهار نظر کند ولی خودروساز آمریکایی فورد قصد دارد تا از مدل جدید Shelby GT350 رونمایی کند که به طور یقین از Shelby GT500 دارای پیشرانه پایین تری خواهد بود.
شایان ذکر است که Shelby GT500 دارای قدرت پیشرانه ۶۶۲ اسب بخاری و حداکثر سرعت بالای ۲۰۰ مایل در ساعت بود که برای نسل بعد ما انتظار داریم تا سبک تر و همچنین از سیستم مستقل تعلیق عقب نیز بهره ببرد.





Nissan Z

خودروساز ژاپنی نیسان به خوبی نشان داده است که با کار سخت و به عنوان یک خودروساز نمونه با تمرکزبر بازارهای انبوده اقدام به ارائه محصولات قابل توجه می*کند.
این شرکت در سال جدید میلادی اقدام به معرفی یک کوپه جمع وجور Z خواهد نمود که البته کوچکتر و مقرون به صرفه تر از مدل Z240 شش سیلندر خواهد بود که البته دارای مصرف سوخت اقتصادی نیز نبود.
این خودرو در زیر هود خود دارای یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ ۲٫۵ لیتری خواهد بود تا بتواند تا حدودی محصول جدید تویوتا را تحت تاثیر قرار دهد.






Nissan GT-R

اگرشما تا کنون چیزی در باره گودزیلا جدید نشنیده اید حق دارید زیرا گودزیلا دیگردر فیلم*ها ساخته نخواهد شد و نیسان جی تی آر نیز لقب گودزیلا را دارد.
نیسان در سال جاری میلادی از نسل جدید جی تی آر رونمایی خواهد کرد که به احتمال فراوان دارای فناوری هیبریدی جدید نیسان نیز خواهد بود.
تمام خودروسازان خودروهای عجیب و غریب مانند فراری ،پورشه ومک لارن با قیمت*های نجومی*سوپرکارهای هبریدی خود را به رخ می*کشند ولی نیسان می*خواهد ثابت کند با کسری از قیمت نیز یک سوپرکار هیبریدی امکان پذیر است.






Cadillac ATS-V

جنرال موتورزهمیشه به ساخت خودروهای با کیفیت اسپرت و سبک شهیر بوده است و حال این شرکت قصد دارد تا از مدل جدید ATS و نسل سوم CTS در سال جدید میلادی رونمایی کند تا با رقبای آلمانی خود یک رقابت سخت را شروع کند ولی این شرکت قصد دارد تا بدین ترتیب به ریشه*های کادیلاک V نیز بازگردد.
در سال ۲۰۱۳ مدل CTS-V در انواع مدل کوپه به همراه سدان و سواری در دسترس خریداران بود و نشان داد که کادیلاکمی*داند چگونه یک خودرو لوکس جدید را به یک سری پرفروش تبدیل کند تا با سیستم دینامیک عالی دل همگان را برباید.
حالا ما برای مدل جدید وجمع وجور ATS-V می*توانیم انتظار داشته باشیم که دارای موتوری در زیر هود خود با قدرت پیشرانه ۴۲۶ اسب بخاری V6 توربودوگانه باشد که البته در سری*های اسپرت کادیلاک نیز مورد استفاده قرار می*گیرد تا بدین ترتیب سری V کادیلاک نیز راهی در میان خودروهای اسپرت جنرال موتورز پیدا کند.





Mercedes AMG GT

به صورت رسمی*دیگر می*دانیم که Mercedes-Benz SLS AMG آخرین سالی است که در خط تولید خودروساز آلمانی است وبه طوریقین باید جانشینی برای آننیزمعرفی شود.
به تازگی تصاویر جاسوسی از یک کوپه کوچکتر منتشر شده است که به احتمال فراوان جدید ترین پورشه ۹۱۱ با سوخت ترکیبی را هدف گرفته است که یک خودرو اسپرت لوکس است که البته خوراک مرسدس بنز برای رقابت کردن است.






Mazda MX-5

برای بسیاری نسل بعدی مزدا میاتا را برای سال ۲۰۱۴پیشبینی می*کردند در حالی که این طورنبوده وخودروساز ژاپنی قصد دارد تا از نسل جدید MX-5 در سال جاری میلادی رونمایی کند که البته با همکاری مهندسان آلفارومئواین خودرو بسیار هیجان انگیزتر نیز خواهد بود.
به هر حال سیستم جدید اسکای اکتیو مزدا نوید یکخودرو سریع و سبک و سرگرم کننده را برای طرفدارن برند مزدا می*دهد.





Kia Sports Coupe

ما تا کنون چند وسیله نقلیه هیجان انگیز از خودروسازان کره ای دیده ایم اما فقط این هیوندای نیست که یک خودرو فوق العاده با سیستم محور عقب عرضه کرده است.
کیا موتورز نیز با یک خودرو اسپرت جی تی قصد دارد تا پیش از این از قافله عقب نماند و البته با خودرو درخشانی همچون K900 باید انتظار دیدن یک خودرو فوق العاده محور عقب را نیز از سوی کیاموتورز نیز داشته باشیم.






Toyota Supra

به نظرتویوتا تمامی*اخبار را پشت شایعات مربوط به مدل FR-S لکسوس پنهان کرده باشد ولی به نظر باید منتظریک اسپرت قویتر نیز از سوی تویوتا نیز باشیم که هم می*تواند ما را به حال و هوای دهه ۹۰ برده ودر ضمن دارای یک سیستم توربوشارژ محرک عقب نیز باشد.
تویوتا وبی.ام.دبلیو در حال حاضر بر روی یک پروژه مشترک خودرو اسپرت با هم همکاری می*کنند که با توجه به ارقام بالای مربوط به این پروژه باید انتظار دیدن یک خودرو هیجان انگیز را از سوی تویوتا داشته باشیم و البته این خودرو هیجان انگیز تویوتا سوپرا نسل جدید خواهد بود.

_________________
جمعه 18 بهمن 1392 - 13:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از matin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: porfesor &

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :